Jul 16, 2010

To my Best Fwen 4 ever

Dengar tjuk pon dh tau mmg post ni aku dedicate ntok best friend aku “Siti Anis bt Abdul Wahab”..waaahh ciap bgi name pnoh lagi…pe lagi anis jgn segan-silu yea..mmg specell ntok orang tue.hahaaa..

Haaa nak citer ckit pasal best pren aku nie,,oppss anis jgn marah yea!! Citer ckit2 jer..hihihh..rasanye dah nak msuk 11 thun ktorang kawan kot sejak aku darjah 5 lagi..rasenye dah btol (yea cik Anis siler btolkn klu salah yea)..ni sebab aku baru pindah sekolah tue..ala bdak baru sape nak kawan sangat lar so dielah yg mulekn p’kenalan tu… ktorang mmg rapat n aku sendiri dah anggap die cam adik-beradik aku sendiri cume skang dah lame benor tak jumpenye sampaikn die pon tak tau yg aku skang dah adik umor 5 thun..aiseyyy sori yea anis lupe nak bagitau yg skang ahli kluarga dah b’tmbh..iyea bdak pompuan 5 thun 2 mmg adik saye..btol2 mintak maap..

Teringat plak time mude2 dlu..ktorang mmg suke mnghabiskn mase lepak2 sesame, sambil naek basikal round 1 taman, skodeng orang len, lari drpd orang giler lar smpai nak t’cabut kaki aku kayuh basikal..hahaa, ketawa sampai nak pecah perot, makan sesame, gi skolah sesame, tido sesame ( ni sebab aku penah tumpang umah die dulu selame 1thun), kongsi rahsia sesame n pe lagi ala sume lar n dielah yg sanggup nangis sesame ngan aku bile aku sedeyh..yea dielah best fren aku 4ever..ehem ehem yea anis jgn t’haru yea

Nape plak aku t’detik nak wat post nie???,,hehe ni sebab aritu cik Anis nie de visit akunye blog n mntak tngok gmbr dik2 aku yg skang dah besar panjang smpi org len igt aku nie anak yg ke-3 plak..hahaa pasan ajer aku nie..ok mmg dah lame sangaaat lar tak jumper sebab tue die mntak gmbr kate nak tmbh koleksi…igt nak privacy lar ckit psal family nie..wokeyh2 takpelah demi orang tue aku tunjuklah ckit2 gmbr dorang nie lepas diedit ngn begitu lame..haha tak ar gmbr ori nie..nak ltak gmbr lam fb tapi takde plak aiii mmg kuno btol aku nie..so blog nie jer aku bley abadikn gmbr diorang yg cun melecun tue








yea cik anis ni mmg adik bongsu saye..skang umo dh 5tahun..tapi cam besa malas nak pi skolah cam kakak n abang dier..hahaha



rasenye dak 2 orang ni tak yah kenalkn lah..cik anis dah kenalkn.. k lar tu la dik-beradik aku yg selame ni asyik b'perang ngan aku jer time blik cuti hahaa..

pe lagi ek? gmbr mak ayah erm len kli plak..nti takde idea plak aku nak tulis lam blog nie..k lar dlu..tetibe rase dah tak ley nak pnjgkan post ni dah..rase nak blik umah plak..adessss..baek aku stop cni dlu seblom air mate aku meleleh nie

tpi pe pon aku still b'tuah coz sejak aku msuk jer skolah menengah, metrik, n smpai lar uitm skang aku still d kengkawan yg sudi menghabiskn mase diorg lepak2 ngan aku..huhu sambil melewati usia yg semakin meningkat nie..timer kasih sumer

-the end-

9 comments:

  1. mjur r mg letak gmbr ak come...lega rasa hati...he3(^.^)

    ReplyDelete
  2. bilo cite psl ak mg nk post plok???

    ReplyDelete
  3. bakpo?cun ar gitu mu sero??hahaha..poyo ar mu nie..pe??klu nak aku citer pasal mu bley...tapi byr ar wey nak kna perah idea yg bernas n jitu lagi mengepom nie amik mase tau...haha.klu nak tau citer psl mg follow ar weyy!!!..hahhah

    ReplyDelete
  4. syukernyer baca blog esasuke nie ciap ada nama penuh kite ag.tQ taw.really appreciate it.

    ReplyDelete
  5. komen y atas tu tryer sebenaya sbb aritu dah penah nk komen tp error.ni dah jadik dah...
    sekali ag tksh sbb sudi upload pict dak2 nie.syumelnye si tecit tu but i dunt her name....
    mst sedap nama die kan dah la kiut,chubby sdp wat maen hihi...dan lama sgt xtgk nahan kan dah besau dak nie xslh aniss umo nahan 20 ker?sory kalu salah xegt nahan jarak umo bape tahun dr kite..dah mature,lawa dah.nnti kem salam dat die ek.The only One bOy in ur sibling si alif ,aniss egt la aliff nie sama umo ngn azim,umm dah besau jgk,smart ehh..hihii xtaw la alif knl ke x aniss kan dulu kecit2 salu je ngenat bdk dua org 2.alif kan duk umah ore jd salu ar maen ngn die.
    buAT shirah lak t.ksh sgt sbb xlupakan aniss walaupon aniss ad x tercOntect shirah...
    NUR SHAHIRAH BT KAMARUZAMAN
    xpernah lupakan mu walaupon skrang dah 11 taOn kite bersahabat.u like my fam,kim salam ko mOk & ayOh k.lOve u muahhcxxxx

    ReplyDelete
  6. woow pnjgnye komen anyyss...aiiseyy lupe nk bgtau nme dak kecit 2 sme ngan kakak die nur umairah..
    ermm anis tak yah puji sangat dak2 ni..lam gmbr jer tu..hahhaha..
    a'a nahan 20 dah skang..tu ar dlu sonok jer ngenat dak2 ni tpi skang klu ore ngenat ckit mmg kena tros cabut lari klu x nti kena pukul lagi kuat dri diorang nie.ergh tkut2..haha..Oo yea kem salam skali kt azim 2 tau..cmne ntah dier skang..len kli ltak lar plak gmbr family anis deh

    k thanx taw 4 everything

    ReplyDelete
  7. penat bena nie
    td g kl ada hal,tp rasa xleh lau xbukak blog esasuke nie

    ReplyDelete
  8. kak anis..Assalamualaikum...(^-^)
    along, esk ak cuti r...hihihi..jgn jelezzz

    ReplyDelete
  9. hye raihan/nahan hihi
    ha nahan egt k,aniss x???:-p
    nahan duk blajar mano leni??ad fb x?lau add nt bg adress deh.
    shirah,nape lama xon9?update2 hhi
    nk baca nie...

    ReplyDelete