Jul 3, 2010

TM tetap dihatiku...

Akhirnye selesai sudah pektikel aku 2 bln aje...lega rasenye tpi still sedes coz citulah aku dapat experience baru lbey2 lagi sebab sblum ni aku tak penah kerja kot..mayb setengah orang rase cam biase jer tapi bgi aku sesuatu yg sgt t'uja..huu sedesnye

Aku wat kerja dlm ofis jer..mksudnye b'main ngan software yg TM gune tpi ALCATEL jer lar..bile ade problem jer pasal len number/customer services( yg ni mesti korang tak tau ala wat2 tau je lar) mmg kena marah ngan kontraktor ke@orang MDF ke tpi still best lar..first time kena mmg cuak giler+kelam-kabut lar n btol2 menusuk ke jantung hati ni..sebab tuh bile tepon ofis b'bunyi jer sume tak mau jawab tkut kna marah lagi..haha..tpi lame2 dah cool. dah tau camne nk deal ngan diorang nie ala coz dah paham ckit2 pe skop keje aku neh..tpi ckit jer la

Bebanyak timer kasih pade mak ayah aku coz tlg support mkn satay aritu-last day..hehe disebabkn diorang lar dpt jamu unit-unit len skali tpi ketua bhgian jer la..anak buah tak cukup ler..klu dtg tuh rezki diorang lar..wah wah mmg meriah. de 3 org t'masuk aku tamat pektikel kat unit aku tuh so ade la duit ckit2 tu wat beli hadiah tok staff-staff unit aku jer

Ni lar kengkawan yg same2 tempuh hari suka-duka sepanjang aku pektikel nie...




wani, mat din, yan, dila..eh aku? mesti lar kena jdi tkg amik gmbor..ish ish..tpi ni yg latest b'gmbr ngan dak2 pektikel yg bru masuk...yg lame2 dah kuar awal-awal lgi





haaa yg ni cik mat n zaim..ala wani sorang jer yg posing yg len2 tuh b'pure2 wat keje jer tuh..malu lar konon-kononnye











yg ni btol2 wat keje tau..haha..bersepah tol ofis aku..sempat lgi b'posing bile kate nak amik gmbr



Zaim dak politeknik k.l (kok lanas) nie, die lar sifu ktorang sampai awal bulan 6 jer pastu dah blah abis pektikel lar..6 bln die pektikel n die mmg pro wat keje cam dah jadi staff cni lak..aku cume 2 bln aje tu pon stat bln 5 tpi aku sempat lar blaja ilmu ngan die..mmg tabik spring lar...aritu last intern die dtg ciap bwk hadiah lagi...woohooo t'harunye padehal die dah abis lame tpi still dtg sebab dekat kot..haa ni lar die hadiahnye jgn segan silu tengoknye;

comey tak..haha..mmg baek pemberi hadiah nie..well thanx a lot..ni de 3 nie bukan tuk aku sorang yea skali ngan wani n dila yg same2 pencen ngan aku..walaupon kenal kejap jer tpi rase dah lame kenal

Tapi staff citu pon ciap bgi hadiah jgk kat aku neh...hehe..arigato..tak lupe pde Kak Na, En. Razi, En. Mat, En. Amin(pengantin bru..haha) n supervisor aku Kak Pah..banyak bantu aku sepanjang tempoh ni n ciap puji2 lagi time lecturer aku datang..hahaha..tq (n_n)

-the end-

2 comments:

  1. waah, best dia jamung satay, ado lebey lagi? hihi. btw, comey teddy tu

    ReplyDelete
  2. nak ker?len kli r blanje tpi byr sendiri yea..a'a mmg comey teddy tu bgi r 1.tmbh koleksi

    ReplyDelete