Jul 25, 2010

Cam-cam

Mggu ni cam2 hal b’laku…n tol2 wat aku rase sedeyh lbey2 lagi bile mule2 tengok keadaan diorang time tue..tibe2 aku cam lost, tak tau nak cakap camne cume bley tengok diorang menahan sakit tue..ermmmm tapi diorang mmg kuat coz sempat agi b’gelak tawa time lam wad tue.. wat aku rase lega jap..ptut lar aku rase cam debor semacam ajer aritu rupe2nye de sesuatu yg tak kena....ermmm bukan sumer yg b’laku cam yg kite harapkan..yang dah b’laku tak bley nak rewind blik kan.. tapi pe2 pon still syukur coz kengkawan aku sumer selamat..n semoga cepat sembuh n bley troskan mase lepak sesame…jgn sedeyh ngan pe yg dah b’laku.OK..k lar sebenarnye aku rase tol2 t’hutang budi pade sesorang nie..sanggup tunggu skali ngan kitorang ngan begitu lame n aku rase die pon da tak tau nak wat pe time tue.cume dok menunggu ajer…n tol2 rase b’salah coz lupe nak tanye die free ke tak time tue?da makan ke? tapi teros mintak tolong dier…walaupon die kate ok ajer..pe2 pon thanx a lot lar kepade sesiape yg b’kenaan

(^_^)..wey cepat semboh weyh..

2 comments:

  1. sesamee..ehhhhhhhh aku ke yg tlg antakan aritu?????hahaha..silap2..org bekenaan yg mane satu niii??heee

    btw..yup sgt sedey sbb tak pat ikt g spital aritu..pape pon aku da smpt jupe kawan2 aku..alhamdullillah..moge cpt baek kawannnnn!!miss u~hee

    ReplyDelete