Jun 17, 2010

wanna know bout me...jom jom

Pe kes lar entry aku nie??haha kalau tak nak tau tak kisah pom so siler lar klik jer kat pangkah kecik kat hujung tuu..

Aritu aku ad bagitau nak abiskan bace satu buku kan?kan?..tapi sampai skang still tak abis2 agi..

Siess skang ni aku da takde keje sangat kat tmpt aku intern tu so tuk ilangkan keboringan tahap gaban tu aku pon bace lar novel tu time intern skali..haha siess membace bukan bidang aku sampai aku t'lelap time bace buku tue..bape lame ntah aku t'tido tapi naseb bek boss aku tak pasan..fuh selamat

Tadi pon same lepas khatam bace paper metro 3x skali lagi aku dibuai mimpi dalam pjabat tue..siot sungguh..nassib bek aku tido2 ayam jer coz staff2 len sibuk dok ulang alik keluar masuk pjabat tue..haha tuk menjage stended, aku b'pure2 belek paper tu bile diorang lalu depan aku sampai remuk paper tu..

So,..tuk mengelakkan aku daripade terus tido lagi..aku pon bace larr blog2 orang len plak..aku de t'bace satu entry menarik tntg karakter diorang ikut bulan kelahiran drpd Dr. Fadhilah Kamsah..cam menarik jerr so aku pon terase gatal nak tau karakter aku sendiri gak...camne sebenarnye aku

For ur information, aku ni d'lahirkn bln mac iyee pisces gurl..n ni karakter2 bdak2 bln MAC nie>

++ berpersonaliti menarik dan menawan ye ke? btw..ok thanx

++ mudah didampingi eh rasenye bukan ngan sume orang..cume ngan orang yg kenal jerr kot

++ sangat pemalu dan pemendam rasa a'a yg ni sgt betoii...lbey2 lagi ngan org b'lainan jantina nie..except pondan(hehe jangan terase ek)

++ sangat baik secara semula jadi, jujur, pemurah dan mudah simpati tak tau betol ke tak..coz adik aku selalu jerr kate aku jahat..huu sdey.tapi siess aku mudah sdey klu tengok citer2 yg meruntun jiwer nie..sbb tu larr klu tengok citer sdey jerr kna tengok sesorang klu tak jatuh stended aku beb

++ sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran yup aku sensitif woo lbey2 lagi klu korang marah aku..so klu nak marah aku p marah orang len jerr..carikla sesape pon yg penting bukan aku

++ suka pada kedamaian peace no war..sbb tu aku lbey suke dok kampung aku.tengok ayam,itik,lembu biri2 ..tido pon lena

++ sangat peka kepada orang lain nope tu bukan aku..tapi kalau orang tu penting bgi aku mayb arr

++ sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain camne ek??tak paham arr..tapi rasenye da btul kos aku tue

++ tidak cepat marah dan sangat amanah weii siess ni bukan aku..coz aku cepat marah..tapi amanah selagi yg mampu

++ tahu balas budi dan kenang budi kadang2 jer~hehe

++ pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam ye ker?? konpius aku

++ kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal yup..jage2 korang jangan wat aku marah tau..coz aku mmg pendendam... roar

++ suka berangan-angan di tepi pantai yg indah

++ suka melancong yeeaaa tu aku...mmg suke melancong n tiap kali aku p memane aku akan beli keychain sebagai tande aku p citu..n aku mmg suke kumpul benda2 cam gitu..tapi skang adik kecik aku cibok nak gak jadi tiap kali aku beli aku akan sorok je memane yg bley..huh

++ sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi ek?ok ngan family jerr kot

++ kelam kabut dalam memilih pasangan hahaha...sieess tapi kalau orang tu hensem larr..tapi kalau tak araap maaf..haha tak arr..cool jer aku.salah tue dr.

++ suka dengan hiasan rumahtangga bley2 larr ckit2..cam orang tue lak aku nie

++ punya bakat seni dalam bidang muzik 100% absolutely true..haha..nak men recorder pon tak reti

++ kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik jangan terlalu moody moody ke?ntah tak pasan lak..takkan larr nak ceria slalu..kdg2 mesti larr ade marah2 ckit..btul tak?

-sekian-

2 comments:

  1. woho , sian dio xde keje. meh tolong kat usm ni meh, belambok kijo ni leni. tp kalu baco metro pun bleh tido, xtau la. haha

    ReplyDelete
  2. ang cepat marah ke.. wohhoooo aku x caya. hehe

    ReplyDelete