Jun 25, 2010

hip...hip hoorrayyy

Tinggal bape hari je lagi untuk aku menabur bakti kat TM ni..(ace wahh cam wat kerja bnyak lak aku neh..hehe=p) sdey gak nak tinggalkan tempat ni coz lame2 da t'suke ngan tempat ni n orangnye skali..ehem ehem..haha..huu sdeynye..nape lar mase b'lalu begitu pantas

Lam tempoh ni dah ade bdak baru masuk unit aku..ye lar nak gantikan tempat2 senior2 diorang yg dh nak pencen ni bape hari je lagi..so sebagai sorang senior yang bertauliah lagi b'pengalaman ckit nie,..aku mencurahkan ilmu yang aku blaja selama nie ala yang aku tau jer la tpi banyak tak tau rr..de~Jadi senior La skang..wohoooo..so boley lar dera diorang ckit2 wat kerja tue..haha stended ar

Sambil tangan aku dok menggatal menaip nie..aku layannn jap lagu big bang t'baru neh(Tell Me Goodbye) ..mmg besst siot..thumbs up lar..phewitt..tak sia2 aku jadi die hard fan diorang nie..korang pon meh join aku skali..hehe pomote ckit grup ni

So pe kes grup korea skang ek??da lame aku tak bukak tenet nie..huu..aritu aku de t'bace citer pasal beast nak datang m'sia..wohooo(eh eh ni bukan beauty n d beast tue tapi grup nyanyi2 kat korea tu sbnarnye)..tapi cam lar aku bley g tengok konsert diorang..harge tiket konpem mahal campur lak ngan lecturer aku nak datang tmpat aku intern nie ari ahad lak tu pgi2 lagi tau...so t'pakse lar aku prepare ngn diri aku ni tkut2 bile kena soal jer tak t'nganga aku citu

Mmg cibok lar aku minggu nie coz esk nk pi dungun pgi2 lagi jalan2 cari makan lar katekan..hip hip hooorraayy..hohoo..nak makan kenduri umah jiran aku dlu sambil2 tue boley lar melawat bandar dungun yg dh lame aku tinggalkan nie(da 10 thun tau..jiran2 aku yg dlu syik men jual-jual ngan aku da nk b'tunang) family aku slalu jer gi citu cume aku jer yang baru sekali dua pi lam tempoh 10 tahun ni coz jarang ade kat umah kot..so agak segan tuk aku jumpe ngan diorang lbey2 sume da besar2 skang tak same cam aku jumpe diorang 10 tahun dlu..camner lar nanti..huhuuu..pe pun aku harap yang t’baek jer time tuh..

Lagipon de sorang member aku ni rekemenkan aku pi melawat pantai dungun plak.erm bley gak da lame tak pegi citu..rindunye waktu aku kecik2 dlu..tulah tempat aku slalu lepak..pe2 pon dungun still da best lar..hee nanti aku postkn plak camne kembara aku kt sane..woohooo..k la nak kena zzzZZzzz dlu esok nak bangun pagi neh..keh2

1 comment: