Jun 7, 2010

Cuti..cuti..aii

Cuti-cuti sekolah ni banyak lak jemputan g makan umah orang ni..t'masukla kenduri kawin+kesyukuran+cam2 lagi la..aihh..klu tak pegi sedey lak orang tu lbey2 lagi kalau kita kenal..tempat aku intern je ada 5 jemputan..ermm banyak x??tu tak t'masuk dri jiran2 n tak lupe dri kawan2 aku gak..aduii
kepade teq:sori wei aku tak sempat pegi kenduri kak mu aritu..len kali ek..klu kenduri mu punyer konpem aku pegi.he2..don't worry r

kalau cam gini asyik makan gulai r aku tiap-tiap minggu nie..boring gak..nape la tak masak len ckit kan elok..hehe demand seyy..takpe2 nanti majlis akunye aku wat menu len drpd orang len.so kepada kengkawanku kalau nak tau jgn lupe dtg ye time aku jemput..haha..promote ckit hehe~

Paling tak suke bile orang tanye "eh anak sape ni?" "Oo da besar rupenye nanti bley makan gulai umah.....plak" aiseyy...nape lar diorang ni..ish2

Tapi dapat kenal orang la time tu..btul tak??pe yang paling best hehe semestinya berebut "sisa" kenduri tu..heh aku tak tau btul ke tak orang pggil sisa ala yang pihak pengantin bgi wat blik tue...dulu time kecik2 berebot r tapi bile da besar skang kalau tak dapat suh adik aku yang kecik tu pegi amik lak..haha~

Time cuti laa gak jalan asyik pnoh sesak ngan manusia2..aisey....nak balik umah pon lmbt skang tau..ramai tol manusia kat negeri aku nie..pe2 pon cuti nie tak best utk aku coz tak cam cuti2 yang len..nti bkk sem depan aku nak qada cuti aku..haha~

2 comments:

  1. "Cuti-cuti sekolah ni banyak lak jemputan g makan umah orang ni" amboi, makan rumah orang ko? pah nk duk mane plok orang tu kalo umah dio kena makan gak. haha

    ps/ best woo cuti ni, g keje x jam. tp time balik jamm trok sungguh.

    ReplyDelete
  2. Aiseyy mr.Ring ni dpt detect plok hok saloh ni..sajo2 jah wat nulih saloh tuu

    ReplyDelete