Mar 22, 2011

Umah 2

Skang aku dah kembali ke u...ahhh nmpknye kna stat blaja blik..sedeyhnyeee...ngan fyp yg masih ?? n incoming test..huuuh

aritu kan aku de citer pasal adik aku yg bongsu 2 msuk p'tndingn mewarna kan..hahaaa..lawak giler..aku tak penah t'pikir yg die akan menang..heee jahatnye aku...eccelly adik aku tak lar dpt no 1..tpi bley lar no 5...suke giler die...coz yg msuk p'tndgn 2 bukannye tadika die yg anjur kan tpi yg mcd anjurkn..mksdnye t'amat2 rmi bebudak drpd 6-12 thun yg msuk..aku igtkn menda2 cam gini cam x lar dpt sambutan sgt..hurmm harawmmm m'sia rmi sesangat..2 pn psl adik aku b'iya2 sgt nk masuk klu x takde mknenye ktorg 1 fmily nk tggu die mewarna kt mcd 2..tpi tape lar dh die nak bgi can jer lar..

mak aku of kos..berair air matenye..hahaa..ntah nape ntah...t'haru plk die time 2..tpi eccelly sieesss mak aku mmg sorang yg sensitip wooo..klu psl anak2 ni mmg akan b'air lar mate die..

yeaa..itu diee..



ronald menunjukkn kepakarannye .ish ish ish

semangat tul adik aku tngk si ronald 2.haha..n 2 die mak aku..heee




akhirnyeee.dah dpt hadiah.yeay!!!!


sekian..2 jer....aku update kan gmbr2 utk adik aku yg sorang lgi(nahan)..yg x blik umah selame b'mggu2 2..hahahaa

#weyy blik umah lar weyy...mkn sodap kot..aku rase berat aku dh nek ble aku blik umah..ngeh

2 comments: