Jan 19, 2011

Aku n high heel

Sejak 2 menjak ni..aku sgt rajin mengupdate blog...lbey rajin drpd study tau..hahaha..x kesahla lgpon kls x bnyk agi..yahhuuu..tpi bosan juger xde kls ni..bile ade membebel plk..haahh bnyk songeh sgguh

Eccelly tade pe yg aku nk bebelkan ni...cume tetibe rase nk citer psl perempuan ckit...hahaah


klu pasan skang rmi perempuan ske pakai high heel, wedges n seangkatan dengannye btul x??


menarik~



uit..stylo abis..haaahaa

aku pon sebenarnye mengidam sesangat ni nk pakai menda alah ni..tggu mase jer tau..korang tau lar..aku kalau pki ni kat umah mesti kena gelak abis 1 family...ngeh3

bukan sebab aku ni jenis yg sporty beb tpi aku ni jenis yg gelabah+selekeh de lar..kalau pakai 2 silap2 haribulan jatuh t'sungkur dpn korang tak ke malu aku 2...jdi sbb 2 lar aku prefer untuk memakai selipar je pi memane..huhuuu

Eccelly bile kite pakai kasut yg de tumit ni cam high heel 2 nmpk confident jer bile jalan...jalan pon ngan penuh sopan-santun..langkah 2 uit t'susun abis...tpi aku tak lar kate klu pakai selipar 2 jln x ley t'susun kan coz aku sndiri pon jln bersepah abis...jln pon mengalahkn orang laki

Tpi kalau pakai high heel slalu mmg akan bw masalah bile korang dah tue nti..coz die akan bgi tekanan pde bhgian lutut....jdi lar penyakit osteoarthritis...ye la nk menampung berat kite lar katekan...nti lame2 postur bdn kite pon b'ubah...aku rase sume org dah tau psl ni...jdi tak yah aku nk bebelkn lgi..tpi kalau pakai sekejap2 xde hal lar

aku jeles ngn org yg pakai high heel ni tau..tabik spring kat dorang coz nmpk ebat n cool abis~

jdi sebab 2 lar...rmi prefer pakai wedges kan skang...bukan setakat nmpk lbey confident mlh korang pon yakin yg korang takkan jatuh di khalayak rmi2 2 kalau t'silap lgkah...
aku pon t'ingin nk pakai ni..tpi tlg lar support maa sorang bli kat aku 1..hahaa...elok lar 2..elok la 2 sgt2 time2 poket kosong camni pon de hati aku neh nk bli wedges baru..ngeh3

wokey..chioww dlu

-sekian-

10 comments:

  1. wehhh beli je laa..mesti lawa ko pakai..btw aku pon tak ada lah pakai selalu..tp kadang2 tu pakai la..heee..btw update pasal sg gabai pulakkkk!!

    ReplyDelete
  2. tade duit..cane nk bli?? aku tengok korang pakai lar kempunan nk pakai juger

    hahaaa..oraiit..nti aku update psl 'sg bagai' cm aisyah kte

    ReplyDelete
  3. perghh high heels tuuu. hehe. no comment, xtau pasal high heels. wedges tu gapo?

    ReplyDelete
  4. erm mestilaa..wedges 2 cam high heel lar tpi arghh cane nk terang ni...cam lam gmbr mule2 2.ala search kat mr google je la nti ok

    x yah risau...pompuan jer pakai

    ReplyDelete
  5. mg paka r...konfem ak x gelak...

    ReplyDelete
  6. ye la 2..hahaa..nti aku pakai aku nk suh mu pakai jgk.hehee

    ReplyDelete
  7. no need 'heel' coz i'm already 'high'...hahahaa..ye bo, 1 ari nt mu pasti akan pakai punyer,percaya la,,,nak taw bile??? waiittt!

    ReplyDelete
  8. ek eleh teq...mentang2 lar already 'high'..tape2
    nti aku pki 'heel' mesti kite diri sme2 tinggi.of kos

    hahaahaa..aku taw bile aku akan pakai 2..hehe

    ReplyDelete
  9. eleh...artu mase g beli kasut baru ngan aku..suh beli heel tamo! beli la syalala...^_^

    ReplyDelete
  10. bajet malu ngn ko lar mase 2..hehe

    ReplyDelete