Dec 17, 2010

Semalam

Sebagai manusia kite hanya mampu merancang tapi Allah yang menentukan segala-galanya sebab Dia lebih Mengetahui sesuatu perkara itu

Jadi setiap yang b'laku pade kite, mestilah kite terima ngan penuh redha kerana setiap yang b'laku tu pasti ade hikmahnye...sama ada secara kite sedar ataupun tidak..btul tak

Jadi ape yang telah b'laku pade kite hendaklah kite renung-renungkan..mane salah dan silapnye kite..dan b'usaha membaikinye supaya lebeyh baik pade mase akan datang

jadi...blog ni dah jadi tempat luahan pasaan aku plak..hehee..

semalam adik aku eksiden.. alhamdulillah die selamat..tapi luka2 die tak seteruk mane kalau dibandingkan sebelum ni..tapi tetap aku rase teruk juger..kalau sampai nampak isi kaki tue takkan lar tak teruk kan..die pun asyik tidur jer skang maybe nak hilangkan rase sakit tu kot..tapi makan lalu juger.ciap tambah2 nasi lagi..hahaa..ni kire selera makan tu tetap ade...kalau diikutkan ni dah masuk kali ke-3 die eksiden..erm..sebagai sorang kakak mmg aku sedeyh tapi mak ayah aku lagi lar sedeyh tengok keadaan anak die camtu..

bile nak sapu ubat die mintak tolong aku...tapii aku tak mau..bukan sebab aku malas tapi sebab aku rase gerun tengok luke2 die..uhh mmg tak bley..maap, harap die tak salah anggap..huu

mungkin sebab die laki..jadi die tak tunjuk yang die sakit..bile tanye: kate tak sakit...erm nape lar tak ngaku jer sakit tu

jadi..skang rumah aku dipenuhi orang slalu..saudara-mara yang dekat2 ni datang melawat adik aku..sampaikan tok2 aku pun datang dari kampung..nasib bek rumah tok aku pun kat kelantan jadi senang diorang nak datang melawat

moga2 die cepat sembuh.amin

4 comments:

  1. tahan sakit baru macho.haha.
    kamu kakak yg baik. :)

    ReplyDelete
  2. ala...sian nye adek ko...cakap ngan die cepat2 sembuh! t tak ensem da...hehe =p

    ReplyDelete
  3. syalala...aku de bagi ko award...hehe...=)

    ReplyDelete
  4. rowan sapphire --> haahaa.nk macho punye pasal..kenaa tahan sakit

    aisyah --> mekaseh2..wey ciap bgi2 award neh..t'haru aku..nti aku tengok..tq2

    ReplyDelete