May 19, 2010

jalan-jalan

woow sejak aku intern ni asyik tido awal jer..ngantuk..ok sebelum tu congratz chelsea coz asyik menang jer!!aku ni bukannye minat sangat pun bola ni cume member2 aku ramai yang minat chelsea dan ayah aku ni mmg peminat chelsea seyy....badminton m'sia lak kalah jer ingatkan indon pun bley r menang aritu pe same jer..huh kecewa tol..takde rezeki r tu namenye=(

baru2 ni aku p melawat adik aku kat besut.terengganu..ye la anak manje mesti kena g tengok klu tak balik.cian tol...kitorang makan2 kat pantai bukit keluang rasenye...seyh angin kuat tol..nme lagi pantai mesti r..pemandangan die ok r tapi xsebest pantai batu buruk ag aku rase..so ni gambar yang aku sempat amik ckit2 =>



ni mase kat pantai bukit keluang aritu


haa ni plak mase kat pantai batu buruk..ciap bley men layang2 ag adik aku neh

lepas tu bile sampai umah terus tido coz esok nak praktikal lak...huhu sedey

3 comments:

  1. haha..akhirnye ko celik IT gak ea bo..hihi..ak pom penah gi bukit keluang nih..masa ak darjah 6..skrg xtaw cmana wajah bukit ni..byk keluang ke ape..woit..wak la facebook gak alang2 ber'internship' skrg kann...

    ReplyDelete
  2. hahaa..skang mu umo bpe dah??drjah 6 dh lame seyy..wajah bukit 2 same je tpi bnyk keluang..g r skali lg..ha2.Ooo facebook r tengok r dlu.bile ntah nk wat..cam mls jerk.wei meh r lawat aku kt cnii!!

    ReplyDelete
  3. waa, best dia derat ni. bgus2. deki2. ha2.

    btw, gudlak la k berblogging ni, update sokmo2 tuuu. huhu

    ps/ pahni facebook plop. hehe

    ReplyDelete